Legyél igazi nő anyaként is!

Sziasztok! Én egy lelkes kismama vagyok. A blogomat azért indítottam, hogy saját tapasztalatom, illetve mások tapasztalatai, ötletei, praktikái alapján segítséget nyújtsak azoknak a kismamáknak és anyukáknak aki szülés után is szépek és fittek szeretnének lenni, visszanyerjék régi énjüket. Valljuk be a terhesség, a szülés és a szülés utáni pár hónap nagyon megviseli az anyukákat, ráadásul kiesik a jövedelem egy része is a családi kasszából , ami sokunknak nem mindegy! Szóval legyünk szépek, fittek, nyerjük vissza régi alakunkat és próbáljunk egy kis mellékjövedelmet is keresni. Várom azon kismamákat, anyukákat, akiket érdekel ez a téma.

Címkék

a (1) arcápolás (2) arcbőrtípusok (2) csinos (1) együtt (1) és (1) hogyan (2) igazi (1) legyél (1) lettem (1) (1) otthon (1) szép (1) szépüljünk (1) szülés (1) után (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Archívum

Arcbőrünk ápolás

2010.06.16. 09:34 | K.Kata | Szólj hozzá!

Kezdjük a szépségápolást az arcbőrünkkel.Tudtátok, hogy bőrünk szépsége sokat függ a genetikai adottságunktól? Hát ez az amibe mi nem szólhatunk bele! Annál inkább beleszólhatunk abba, hogy ápoljuk saját megadatott bőrtípusunkat. Sokan azt hiszik többek közt én is hittem, hogy időszakos krémezéssel (néha-néha bekentem az arcomat ilyen olyan típusú krémmel) jót teszek a bőrömnek. Pedig az arcápolást nem csak időszakosan kell csinálni, hanem nap mint nap reggel és este, amúgy semmi értelme sincsen a legdrágább krémnek sem. Nagyon fontos dolog az is hogy egy fajta típusú krémeket használjunk, tehát egy márkát, mert az egymásra épülő termékekkel érhetjük el a legjobb hatást.

Arcápolásunk alapfeltétele az hogy tudjuk milyen bőrtípussal rendelkezünk, ezt könnyen megállapíthatja magának mindenki, ugyanis különböző bőrtípusok vannak különböző tulajdonsággal. Van normál, száraz, zsíros, kombinált(kevert) és érzékeny bőr.

Fontos tudni azt is hogy nem elég egyszer meghatározni a bőrtípusunkat, mindig figyelembe kell vennünk az aktuális állapotát. A bőrünkre különböző dolgok mint pl. életkorunk, egészségünk, életmódunk, az aktuális évszak illetve a környezeti hatások nagyon is hatással vannak.

Sok időbe telt nekem is mire megtaláltam a bőrömnek megfelelő márkát és krémet, de szántam rá időt próbálgattam őket és most úgy érzem, hogy végre a megfelelőt használom. Rájöttem,hogy az olcsóbb krémek max. tűzoltásra jók, de ha az ember tényleg komolyan gondolja, akkor egy kicsit drágább kategóriában kell gondolkozni - főleg így harminc felett-, amikor már igencsak fontos az arcbőrünk ápolása. Arról nem is beszélve, hogy szépségünk ALAPJA.

A következő bejegyzésemben a bőrtípusok jellemzőiről fogok írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szepfittanya.blog.hu/api/trackback/id/tr362085449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: arcápolás arcbőrtípusok
süti beállítások módosítása